Monday, August 16, 2010

Face it or leave it

我累了
忽然 好想有人陪 但
害怕的我 不敢回到 那 感情的世界
因为 害怕 我还没准备放开 而 我已被踢开了
谁能明白 但 无所谓
因为是我不让你们明白的
我需要人陪 但
我怕让您们知道
可笑吧。。。
好想觉得 我 不值得需要人陪
i not worth to let ppl kno tat i ned it
suddenly felt it ...
am i annoying ?? or strugging ??
the things wont end if i wont let go
i kno it .. but even i know it
i cant
don ask ... cos i dono ...
mayb i still coward to face all those prob ??
i still a kid ...
Face it or leave it ..
one choice
i leave it ...
when will i face it ? i ned time ?
i scared idont have time for it ..
i don wan feel regret ...
bt i step over the line of regertful ...
如果考试的话 家庭这张考卷
或许 我会不及格
就因为 我不能合格
所以 我都尽量的 让我身边的每一个
让这张考卷合格。。。
我不想看见 我自己的倒影
在别人的身上

No comments:

Post a Comment